menu

Przydatne Linki

polecamy

09
Kwiecień
2021

Nowy numer „Prometheusa”

Problemy nauczycieli po roku trwania pandemii koronawirusa

„Mija już rok od rozpoczęcia nauczania w formie zdalnej ze względu na konieczność izolacji związanej z pandemią. Nauczyciele stanęli na wysokości zadania i szybko przystosowali się do pracy w nowych warunkach. Po prawie roku zdalnego nauczania są zapracowani, wypaleni, sfrustrowani i zmęczeni. Marzą o powrocie do nauki w salach lekcyjnych i bezpośrednim kontakcie ze swoimi uczniami.
Nauka zdalna przypomina trochę zabawę w kotka i myszkę: jest to gra w przechytrzenie drugiej strony. Sytuacja, w której wszyscy się znaleźliśmy, obnaża słabość naszego systemu edukacji – uczymy się nie dla wiedzy i rozwoju, a dla ocen i w celu zdania egzaminów. Wiedza przestała być dla wielu prawdziwą wartością” – czytamy w nowym artykule Moniki Ćwiklińskiej w magazynie „Prometheus 29″




COOKIES

Strona wykorzystuje pliki cookies: niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika. W wielu przypadkach przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają stosowanie plików cookies. Użytkownicy mogą samodzielnie dokonywać zmian ustawień przeglądarki dotyczących akceptacji i przechowywania plików cookies. Jeśli nie wyłączysz w ustawieniach przeglądarki obsługi plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki.