|
 |
 |
28
Kwiecień
2025
|
 |
|
 |
 |
 |
Godzina ósma rano. Warszawska szkoła podstawowa.
 Matematyka? Miały być ułamki.
 W rzeczywistości jedno dziecko ucieka pod ławkę, drugie rzuca krzesłem, trzecie płacze.
 Nauczycielka nie zaczyna lekcji – zamiast tego uspokaja, wycisza, tłumaczy. Ułamki muszą poczekać.
 W klasie jest 20 uczniów, z czego 11 ma opinie lub orzeczenia. ADHD, spektrum autyzmu, dysleksja, zaburzenia lękowe.
 Codzienność polskich szkół w 2025 roku.
 Jak w takich warunkach dotrzeć do każdego dziecka?
 Jak realizować podstawę programową?
 Jak zadbać o wszystkich uczniów – i tych z trudnościami, i tych bez opinii, którzy po prostu chcą spokojnie się uczyć?
 System mówi: „Wszystko działa”.
 A w szkołach każdego dnia nauczyciele balansują na granicy wyczerpania.
|
 |
COOKIES
Strona wykorzystuje pliki cookies: niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika. W wielu przypadkach przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają stosowanie plików cookies. Użytkownicy mogą samodzielnie dokonywać zmian ustawień przeglądarki dotyczących akceptacji i przechowywania plików cookies. Jeśli nie wyłączysz w ustawieniach przeglądarki obsługi plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki.
|